Wednesday, November 10, 2010

hari-hari terakhir pelajar master

hari ini aku berada di fakulti untuk persedian terakhir aku untuk pembentangan kajian aku. aku hanya berharap agar segalanya berjalan dengan lancar agar dapat menamatkan pengajian aku dengan jayanya. aku berharap agar segala usaha aku selama ini akan memberikan pulangan yang setimpal. bersama rakan-rakan dalam suka dan duka adalah kenangan yang tidak dapat dilupakan sepanjang aku mengabadikan diriku sepanjang tempoh pengajian ini. drama yang berlaku akan dijadikan pengajaran yang terbaik kepada aku dan kawan-kawan aku. tidak semudah yang disangka dalam menempuh hidup ini. segala pengalaman yang dirimba dan dilalui akan mendewasakan aku dan menjadi aku lebih matang dalam mengharungi hari-hari yang mendatang. apa yang diharapkan agar sinar menjelma di masa hadapan.

No comments:

Post a Comment